ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 41/2
Звіт роботи сільської ради та виконавчого комітету із зверненнями громадян за відповідний період .
УКРАЇНА
ПІДГАЙЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ проєкт
ПІДГАЙЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ проєкт
Від 27 серпня 2024 року № 41/2
Звіт роботи сільської ради та виконавчого комітету
із зверненнями громадян за відповідний період .
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», з метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, про стан виконання актів законодавства, указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної, та районної державних адміністрацій та реагування на запити й звернення народних депутатів України і депутатів місцевих рад за відповідний період 2024 року, заслухавши інформацію секретаря сільської ради Ольги Овсіюк про роботу сільської ради та виконавчого комітету із зверненнями громадян, з метою подальшого вдосконалення роботи сільської ради та виконавчого комітету сільська рада ВИРІШИЛА :
1. Взяти до відома інформацію секретаря ради, що до сільської ради за відповідний період 2024 року надійшло 1297 письмових та 253 усних звернень від громадян, зареєстровано та оброблено вхіної документації 2456 звернень, вихідної документації 1935 листів, підготовлено розпоряджень голови , підготовлено та надано відповідей на 11 депутатських запитів, всі звернення були розглянуті та про їх розгляд було повідомлено заявників у визначені законом терміни.
2. Визнати роботу із зверненнями громадян за відповідний період 2024 року задовільною.
3. Інформацію секретаря сільської ради про підсумки роботи із зверненнями громадян за відповідний період 2024 року прийняти до відома.
4. Посилити персональну відповідальність за належне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях , а також вжити ефективних заходів щодо запобігання виникнення підстав для повторних звернень до органів вищого рівня.
5. Виявляти та усувати причини , що породжують повторні скарги, вжити відповідних заходів до відповідальних осіб, з вини яких допущені бюрократизм та тяганина.
6. Особливу увагу звернути на розгляд та максимальне вирішення життєво важливих проблем, порушених у зверненнях найменш захищених верств населення.
7. Дотримуватись своєчасного повідомлення громадян про результат розгляду заяв.
8. Суворо дотримуватись графіків особистого прийому громадян.
9. У визначені законодавством терміни розглядати стан виконання актів законодавства, указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної, та районної державних адміністрацій та реагування на запити й звернення народних депутатів України і депутатів місцевих рад, вчасно реагувати та виконувати укази, розпорядження та інші нормативні акти.
Сільський голова Юрій Семенюк