ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 43/10
Про розроблення Комплексного плану просторового розвитку території Підгайцівської територіальної громади.

Від 01 листопада 2024 року № 43/ 10 с.Підгайці
Про розроблення Комплексного плану
просторового розвитку території
Підгайцівської територіальної громади.
Керуючись п. 42 частини 1 ст. 26, ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 13 Закону України «Про архітектурну діяльність», ст. 17 Закону України «Про основи містобудування», ст. 16, 161, 20, 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку», Законом України «Про землеустрій», Постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 р. № 926 «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації», п. 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 р. № 853 «Порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад», Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 632 «Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території», враховуючи рекомендації постійної комісії з питань економіки, земельної реформи і розвитку підприємництва, Підгайцівська сільська рада
ВИРІШИЛА:
- Розробити Комплексний план просторового розвитку території Підгайцівської територіальної громади (далі – Комплексний план).
- Визначити Відділ капітального будівництва та інвестиційної діяльності замовником розроблення Комплексного плану.
- Доручити Відділ капітального будівництва та інвестиційної діяльності:
- у встановленому законодавством порядку повідомити про початок розроблення Комплексного плану;
- забезпечити дотримання процедури підготовчого етапу розроблення Комплексного плану у відповідності до завдань та строків, встановлених Порядком розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації в строк до 30 вересня 2025 року;
- Створити тимчасовий консультативно-дорадчий орган Відділу капітального будівництва та інвестиційної діяльності – робочу групу з формування завдання на розроблення Комплексного плану, сформувавши її персональний склад з дотриманням наступних вимог:
- частка членів, що представляють Підгайцівську сільську раду та виконавчі органи Підгайцівської сільської ради, не повинна перевищувати половину складу робочої групи плюс одна особа;
- забезпечити участь у робочій групі принаймні одного представника від кожного з населених пунктів, розташованих на території територіальної громади, який не є співробітником виконавчого органу;
- допускається представлення одним членом робочої групи інтересів кількох суміжних населених пунктів територіальної громади;
- строк приймання заявок на участь у робочій групі має становити не менше 10 робочих днів з дня інформування про вимоги до персонального складу робочої групи та порядок подання кандидатур до неї.
- забезпечити врахування при розробленні завдання на розроблення Комплексного плану пропозицій щодо переліку та значень індикаторів (Додаток1);
- оприлюднити прогнозовані наслідки розроблення Комплексного плану (Додаток 2);
- у встановленому законодавством порядку визначити джерела фінансування, строки розроблення та розробника Комплексного плану;
- здійснювати контроль за розробленням Комплексного плану;
- забезпечити здійснення стратегічної екологічної оцінки Комплексного плану;
- забезпечити проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів підчас розроблення Комплексного плану;
- узгодити проект Комплексного плану з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, в частині врегулювання питань щодо територій спільних інтересів;
- забезпечити розгляд проекту Комплексного плану архітектурно-містобудівною радою при управлінні містобудування та архітектури Волинської обласної державної адміністрації;
- забезпечити подання проекту Комплексного плану експертній організації для проведення експертизи;
- забезпечити погодження відповідних проектних рішень Комплексного плану відповідно до Земельного кодексу України;
- розроблений та погоджений у визначеному чинним законодавством порядку проект Комплексного плану подати Підгайцівській сільській раді на затвердження.
Сільський голова Юрій Семенюк
Додаток № 1 до рішення №43/10
від 01.11. 2024 року
Переліку та значення індикаторів розвитку території
Підгайцівської територіальної громади
| № з/п |
Показник | Одиниці виміру | Існуючий стан (2024 рік) |
Бажане значення | Примітка | |
| 1. Виробничий сектор (промисловість, сільське господарство) | ||||||
| 1.1 | Збудовані та реконструйовані виробничі та складські будівлі |
шт | 57 | 120 | ||
| 1.2 | Промислові території, що не використовуються | га | 350 | 0 | ||
| 1.3 | Кількість робочих місць | Тис. | 11,2 | 32 | ||
| 2. Oxoрона історичного середовища та туризм, інфраструктура гостинності |
||||||
| 2.1 | Кількість пам'яток з визначеними охоронними зонами | об'єктів | 5 | 15 | ||
| 2.2 | Кількість музеїв | об'єктів | 1 | 2 | ||
| 2.3 | Кількість архітектурних пам’яток | об’єктів | 23 | 35 | ||
| 2.4 | Кількість туристів (червень, липень, серпень, вересень 2024року) | осіб на літній період | Орієнтовно 3400 | 5500 | Вказано кількість туристів, що залишалися на ночівлю у вказаний період | |
| 2.3 | Облаштовані туристичні маршрути для пішого туризму | км | 15,5 | 30 | ||
| 2.4 | Облаштовані туристичні маршрути велосипедного туризму | км | 15,5 | 68 | ||
| 2.5 | Готелі, мотелі, заклади громадського харчування | об’єктів | 16 | 32 | Найбільші в громаді | |
| 3. Громадські простори |
||||||
| 3.1 | Наявні облаштовані громадські простори для короткочасного відпочинку населення | шт. | 20 | 100 | ||
| 4. Мобільність та транспорт |
||||||
| 4.1 | Наявність транспортного сполучення громадським транспортом усіх населених пунктів з адміністративним центром громади |
Кількість маршрутів | 3 | 6 | ||
| 4.2 | Кількість аварійно небезпечних ділянок | одиниці | 5 | 0 | ||
| 4.3 | Протяжність доріг з твердим покриттям комунальної власності | км | 230,396 | 460,6 | ||
| 4.4 | Протяжність велосипедних доріжок | км | 0 | Орієнтовно 70 | ||
| 5. Екологія |
||||||
| 5.1 | Наявні природно-заповідні території | га | 509,5391 | 509,5391 | ||
| 5.2 | Площа встановлених проектами землеустрою прибережних захисних смуг водних об’єктів | га | 324 | 324 | ||
| 5.3 | Площа зелених зон загального користування (парки/сквери/ліси) | га | 4126,3485 | 4126,3485 | ||
| 5.4 | Діючі на недіючі кладовища | одиниць | 28 | 30 | Потрібен крематорій | |
| 6. Інженерна інфраструктура | ||||||
| 6.1 | Кількість аварій на мережах: - водопостачання - водовідведення - теплопостачання |
Аварій/рік |
60 | 20 | ||
| 6.2 | Забезпеченість населених пунктів централізованим каналізуванням | % | 15 | 35 | ||
| 6.3 | Забезпеченість населення централізованим забором ТПВ | % | 100 | 100 | ||
| 6.4 | Кількість стихійних звалищ | шт. | 20 | 0 | ||
| 6.5 | Полігони/заводи для захоронення/переробки ТПВ | шт | 0 | 1 | ||
| 7. Соціальна інфраструктура |
||||||
| 7.1 | Кількість дітей в черзі до ЗДО | Діти | 160 | 500 | ||
| 7.2 | Кількість дітей віком 0-6 років | Діти | 1882 | 6000 | ||
| 7.3 | Кількість дітей віком 7-17 років | Діти | 4012 | 12700 | ||
| 7.4 | Середня наповнюваність класів у комунальних школах | Учні | 17 | 28 | ||
| 7.5 | Частка дітей, охоплених гуртками що функціонують при освітніх закладах | % | 15,19 | 30 | ||
| 7.6 | Кількість дітей охоплених гуртками що функціонують поза шкільними закладами | осіб | 740 | 2200 | ||
| 8. Медична інфраструктура | ||||||
| 8.2 | Заклади медицини | об’єктів | 1 лікарня 3 АЗПСМ 1 каб.сім.мед. 15 ФАП |
1 лікарня 3 АЗПСМ 1 каб.сім.мед. 15 ФАП |
||
| 9. Спортивна інфраструктура | ||||||
| 9.1 | Кількість спортивних майданчиків при закладах освіти громади | шт. | 10 | 10 | ||
| 9.2 | Кількість спортивних майданчиків загального користування | шт. | 6 | 20 | ||
| 9.3 | Збудовані та реконструйовані будівлі для занять різними видами спорту (не враховувати спортзали закладів освіти) | шт. | 0 | 8 | ||
| 10. Демографічна ситуація | ||||||
| 10.1 | Кількість зареєстрованих осіб в громаді | Осіб | 25245 | 80000 | ||
Додаток №2 до рішення № 43/10
від 01.11. 2024 року
Прогнозовані наслідки розроблення комплексного плану просторового розвитку території Підгайцівської територіальної громади
- Правові та управлінські наслідки.
- Взаємоузгодження державних, громадських та приватних інтересів під час планування та забудови територій.
- Узгодження містобудівних та землевпорядних завдань розвитку території громади.
- Резервування земельних ділянок приватної власності, що підлягають вилученню для суспільних потреб відповідно до закону для розміщення об’єктів соціальної сфери та інших об’єктів державних, регіональних інтересів та інтересів територіальної громади.
- Визначення цілісного функціонального зонування на всю територію громади.
- Визначення переліку земельних ділянок для передачі у комунальну власність.
- Визначення переліку земель (територій) для безоплатної передачі у приватну власність земельних ділянок державної та комунальної власності.
- Встановлення правового режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності.
- Визначення обмежень у використанні земель територіальної громади.
- Спрощення дозвільних процедур.
- Інформаційне забезпечення здійснення контролю у сфері містобудування та землеустрою.
- Забезпечення прозорості і відкритості управління просторовим розвитком громади, земельними та іншими природними ресурсами громади.
- Економічні наслідки.
- Підвищення інвестиційної привабливості території громади, розробка інвестиційного паспорту
- Визначення найбільш ефективного використання територій та ресурсів територіальної громади.
- Оцінка історико-архітектурної та природної спадщини, визначення заходів з їх охорони, як ресурсів подальшого розвитку туристично-рекреаційної галузі на території громади, розробка історико-архітектурного плану громади з визначенням зон охорони пам’яток культурної спадщини та меж і режимів використання історичних ареалів.
- Збільшення надходжень в місцевий бюджет за рахунок:
- виявлення незареєстрованих земельних ділянок;
- виявлення земельних ділянок, які використовуються не за цільовим призначенням;
- визначення переліку земель (територій) для продажу земельних ділянок державної та комунальної власності або прав на них на земельних торгах;
- визначення переліку земель (територій) для продажу або передачі у користування земель них ділянок державної, комунальної власності без проведення земельних торгів;
- збільшення вартості землі та іншої нерухомості завдяки реалізації проектних рішень щодо зміни функціонального призначення територій, розвитку інженерної і транспортної інфраструктури.
- Створення умов для розвитку підприємницької діяльності.
- Соціальні наслідки
- Створення сприятливих умов життєдіяльності населення.
- Підвищення соціального забезпечення населення на основі визначення потреб в об’єктах соціальної інфраструктури та найбільш вдалих місць для їх розміщення.
- Сприяння створенню додаткових робочих місць.
- Визначення оптимальної просторової організації забезпечення житлової, громадської та виробничої забудови інженерною інфраструктурою.
- Сприяння розвитку транспортної мобільності населення.
- Визначення заходів із захисту населення у випадках виникнення надзвичайних ситуацій.
- Наслідки для довкілля та здоров’я населення.
- Формування системи озеленених територій з урахуванням ландшафтних умов території та потреб забезпечення населення.
- Визначення територій, перспективних для розвитку умов для короткочасного відпочинку населення, заліснення, встановлення природоохоронного режиму тощо.
- Встановлення природоохоронних обмежень у використанні земель, зокрема визначення перспективних для заповідання територій з метою недопущення знищення або руйнування в результаті господарської діяльності цінних природних територій, а також встановлення меж водоохоронних зон та прибережних захисних смуг уздовж річок, струмків і потічків та навколо водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності.
- Визначення заходів з охорони та раціонального використання земель.
- Визначення заходів із запобігання розвитку небезпечних природних процесів та захисту населення.
- Забезпечення санітарного благополуччя населення шляхом визначення санітарно-захисних зон навколо об’єктів, що здійснюють негативний вплив на довкілля.
- Визначення заходів з управління поводженням з відходами з метою усунення негативного впливу на стан земельних ресурсів, поверхневих і підземних вод, а також раціонального використання ресурсів.
- Забезпечення водовідведення та очищенням стічних вод у населених пунктах та розміщених за їх межами об’єктів з метою усунення негативного впливу на стан поверхневих і підземних вод.

